Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

Μια φορά κι έναν καιρό ένα κλουβί

Ροδούλα Παππά
Célia Chauffrey

Μια φορά κι έναν καιρό ένα κλουβί
Εκδ. ΝΕΦΕΛΗ

Ήταν μια φορά κι έναν καιρό ένα κλουβί.
Ένα κλουβί σαν όλα τ’ άλλα κλουβιά, με μια διαφορά:
μέσα του δεν ζούσε ούτε καναρίνι ούτε καρδερίνα
ούτε παπαγαλάκι, ούτε άλλο κανένα πουλί.
Ήταν ένα κλουβί άδειο...
«Συμφορά μου», σκεφτόταν. « Ένα άδειο κλουβί είναι
ένα κλουβί που έχει χάσει όλη του την... κλουβοσύνη!
Ένα άδειο κλουβί πώς να ’ναι ο εαυτός του; Πώς να
’ναι ευτυχισμένο;»
Και, μια μέρα, αποφάσισε να πάει να βρει την τύχη του...
«Αποκλείεται!» απάντησε κοφτά το παγόνι, πριν ακόμη
το κλουβί πει τις τελευταίες του λέξεις. Κι άνοιξε τη μεγαλόπρεπη ουρά του.
«Για ποιον με πέρασες, μου λες;
Τέτοια ουρά αυτοκρατορική
μπορεί να ζει κλεισμένη σε κλουβί;
Έχω εγώ μιλιούνια θαυμαστές
που είναι γενναιόδωροι πολύ!
Μου φέρνουν πάντα το καλύτερο φαΐ,
αρκεί να τους καταδεχτώ
και να ’χω την ουρά μου ανοιχτή.
Δεν ρωτάς καλύτερα την κουκουβάγια; Είναι γριά και κουφή και δεν βλέπει πια και
τόσο καλά. Σίγουρα θα θέλει να τη φροντίζουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου